Ontwerptydskrif
Ontwerptydskrif
Hout Speelgoed

Cubecor

Hout Speelgoed Cubecor is 'n eenvoudige dog ingewikkelde speelding wat die kinders se denkvermoë en kreatiwiteit uitdaag en hulle vertroud maak met kleure en eenvoudige, komplementêre en funksionele toebehore. Deur klein blokkies aan mekaar te heg, sal die stel volledig wees. Verskeie maklike verbindings insluitend magnete, klittenband en penne word in dele gebruik. Om verbindings te vind en dit aan mekaar te verbind, voltooi die kubus. Versterk ook hul driedimensionele begrip deur die kind te oorreed om 'n eenvoudige en bekende bundel te voltooi.

Lampskerm

Bellda

Lampskerm 'n Maklik om te installeer, hangende lampskerm wat eenvoudig op enige gloeilamp pas sonder dat enige gereedskap of elektriese kundigheid nodig is. Die ontwerp van die produkte stel die gebruiker in staat om dit eenvoudig aan te sit en van die gloeilamp af te haal sonder veel moeite om 'n visueel aangename beligtingsbron in 'n begroting of tydelike akkommodasie te skep. Aangesien die funksionaliteit van hierdie produk in sy vorm ingebed is, is die produksiekoste soortgelyk aan dié vir 'n gewone plastiekblompot. Die moontlikheid van verpersoonliking volgens die gebruiker se smaak deur te verf of enige dekoratiewe elemente by te voeg, skep 'n unieke karakter.

Gebeurtenisbemarkingsmateriaal

Artificial Intelligence In Design

Gebeurtenisbemarkingsmateriaal Die grafiese ontwerp bied 'n visuele voorstelling van hoe kunsmatige intelligensie in die nabye toekoms 'n bondgenoot vir ontwerpers kan word. Dit bied insigte oor hoe KI kan help om die ervaring vir die verbruiker te verpersoonlik, en hoe kreatiwiteit in die visier van kuns, wetenskap, ingenieurswese en ontwerp sit. Kunsmatige intelligensie in grafiese ontwerp-konferensie is 'n 3-dag geleentheid in San Francisco, CA in November. Elke dag is daar 'n ontwerpwerkswinkel, praatjies van verskillende sprekers.

Visuele Kommunikasie

Finding Your Focus

Visuele Kommunikasie Die ontwerper poog om 'n visuele konsep te vertoon wat 'n konseptuele en tipografiese sisteem demonstreer. Komposisie bestaan dus uit 'n spesifieke woordeskat, akkurate afmetings en sentrale spesifikasies wat die ontwerper fyn in ag geneem het. Die ontwerper het ook ten doel gehad om 'n duidelike tipografiese hiërargie daar te stel om die volgorde waarin die gehoor inligting van die ontwerp ontvang, vas te stel en te beweeg.

Seiljag

Atlantico

Seiljag Die 77-meter Atlantico is 'n plesierjag met uitgebreide buite-areas en wye binneruimtes, wat die gaste in staat stel om die see-uitsig te geniet en daarmee in kontak te wees. Die doel van die ontwerp was om 'n moderne seiljag met tydlose elegansie te skep. Daar is veral gefokus op die proporsies om die profiel laag te hou. Die seiljag het ses dekke met geriewe en dienste soos helikopterplatform, tendermotorhuise met snelboot en jetski. Ses suite-hutte huisves twaalf gaste, terwyl die eienaar 'n dek met buite-sitkamer en jacuzzi het. Daar is 'n buite- en 'n binneswembad van 7 meter. Die seiljag het 'n hibriede aandrywing.

Handelsmerk

Cut and Paste

Handelsmerk Hierdie projek gereedskapstel, Knip en plak: Voorkoming van visuele plagiaat, spreek 'n onderwerp aan wat almal in die ontwerpbedryf kan raak en tog is visuele plagiaat 'n onderwerp wat selde bespreek word. Dit kan wees as gevolg van die onduidelikheid tussen die neem van verwysing van 'n prent en die kopiëring daarvan. Daarom, wat hierdie projek voorstel, is om bewustheid te bring na die grys areas rondom visuele plagiaat en dit aan die voorpunt van gesprekke rondom kreatiwiteit te plaas.