Ontwerptydskrif
Ontwerptydskrif
Kerk

Mary Help of Christian Church

Kerk Gegewe die uitbreiding van die Katolieke gemeenskap en die toename in toeriste op die eiland Samui, Suratthani. Mary Help van die kerklike buitekant van die kerk is ontwerp in 'n gekombineerde vorm van biddende hande, hoekvlerke en die strale van die Heilige Gees. Interne ruimte, veiligheid soos in die moederskoot. Deur gebruik te maak van die lang en smal ligte leegte en 'n groot liggewig-isolerende betonvleuel wat deur die ligte leegte loop, is dit gebou om 'n skaduwee te skep wat mettertyd verander, maar tog die gemak van die binneland behou. Minimaliseer die simboliese versiering en die gebruik van natuurlike materiaal as nederige gemoedsrus tydens gebed.

Woonhuis

Abstract House

Woonhuis Die woning maak gebruik van 'n moderne estetika en behou 'n sentrale binnehof, wat die tradisionele Koeweitse praktyk in die bou van huise opwek. Hier word die koshuis toegelaat om die verlede sowel as die hede te erken sonder om bots te word. Die waterfunksie by die trappe van die hoofdeur vee na buite, die glas van die vloer tot die plafon help om die ruimtes meer oop te hou, waardeur gebruikers sonder moeite tussen buite en binne, verby en hede kan gaan.

Bank

Shell

Bank Die Shell-bank het voorgekom as 'n kombinasie van buiteskilpaaie en modeneigings vir die nabootsing van eksoskeletegnologie en 3d-drukwerk. Die doel was om 'n bank te skep met die effek van optiese illusie. Dit moet die ligte en lugtige meubels wees wat tuis en buite gebruik kan word. Om die ligtheid te bewerkstellig, is 'n web van nylon toue gebruik. Dus word die hardheid van die karkas in balans gebring deur die weef en sagtheid van die silhoeëtlyne. 'N Styf basis onder die hoekgedeeltes van die stoel kan gebruik word as sytafels en sagte sitplekke en kussings maak die samestelling af.

Restaurant

Chuans Kitchen II

Restaurant Chuan's Kitchen II, wat sowel die swart aardewerk van Sichuan Yingjing as die gemynde grondmateriaal uit die metro-konstruksie as medium neem, is 'n eksperimentele restaurant wat gebou is op die kontemporêre eksperiment van tradisionele volkskuns. Deur die grens van materiale te breek en die moderne vorm van tradisionele volkskuns te verken, het Infinity Mind die pakkies onttrek wat na die skietproses van Yingjing se swart erdewerk weggevoer is, en dit as die hoofversieringselement in Chuan's Kitchen II gebruik.

Leunstoel

Infinity

Leunstoel Die belangrikste klem van die Infinity-leunstoelontwerp word juis op die rugleuning gelê. Dit is die verwysing van die oneindigheidsimbool - 'n omgekeerde figuur van agt. Dit is asof dit van vorm verander wanneer u draai, die dinamika van die lyne instel en die oneindigheidsteken in verskillende vlakke herskep. Die rugleuning word bymekaar getrek deur verskeie rekkies wat 'n eksterne lus vorm, wat ook terugkeer na die simboliek van die oneindige siklus van lewe en balans. 'N Bykomende klem word geplaas op unieke bene-gly wat die sydele van die leunstoel veilig vasmaak en ondersteun soos klampe.

Kafee

Hunters Roots

Kafee In reaksie op 'n opdrag vir 'n moderne, skoon estetika, is 'n interieur geïnspireer deur houtvrugkaste wat in abstrakte vorm gebruik is, geskep. Die kratte vul die ruimtes en skep 'n meeslepende, amper grotagtige beeldhouvorm, maar tog is dit vervaardig uit eenvoudige en reguit geometriese vorms. Die resultaat is 'n skoon en beheerde ruimtelike ervaring. Die slim ontwerp maksimeer ook die beperkte ruimte deur praktiese toebehore in dekoratiewe funksies te omskep. Die ligte, kaste en rakke dra by tot die ontwerpkonsep en beeldhoukuns.